سومین برنامه ایرانی خوانی در تماشاخانه سنگلج

صدا و سیما یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 16:27
سومین برنامه «ایرانی خوانی» سنگلج با نمایشنامه خوانی «در حضور باد» به کارگردانی بیتا جباری برگزار می‌شود.

سومین برنامه ایرانی خوانی در تماشاخانه سنگلج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، روز سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه نمایشنامه «در حضور باد» نوشته زنده یاد بهرام بیضایی نمایشنامه خوانی می‌شود.

در حضور باد که در سال ۱۳۴۷ نوشته شده، یکی از آثار تمجید شده بهرام بیضایی است که گرچه ۵۸ سال از خلق آن می‌گذرد همچنان مورد توجه هنرمندان تئاتر و به خصوص تئاتر طنز است.

این نمایشنامه خوانی را بیتا جباری کارگردانی کرده و همراه با محمد بهدانی و نسترن عباسی آن را خواهد خواند.

ایرانی خوانی سنگلج در ساعت ۱۷ روز سه شنبه هر هفته در کافه تئاتر و سالن انتظار قدیمی‌ترین تماشاخانه فعال تهران برگزار می‌شود.

ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.