پس از تهران نوبت به شریف رسید؛ استفاده دانشجویان از اینترنت پیام‌نور

خبرگزاری مهر دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 09:58
معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی شریف از توافق با دانشگاه پیام‌نور برای دسترسی دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در سراسر کشور به امکانات فناوری اطلاعات مراکز پیام‌نور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه شریف به نقل از معاونت آموزشی دانشگاه اعلام کرد: با هدف تسهیل دسترسی به منابع علمی، توافقی که میان دانشگاه و دانشگاه پیام‌نور شکل گرفته، دانشجویان تحصیلات تکمیلی شریف در استان‌های مختلف می‌توانند برای پیش‌برد فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی خود از امکانات فناوری اطلاعات مراکز پیام‌نور سراسر کشور استفاده کنند.

پیش از این دانشگاه تهران هم خبری مشابه را در مورد دسترسی دانشجویان خود به امکانات دانشگاه‌های پیام نور استان‌های مختلف اعلام کرده بود. مطابق این توافق، دانشجویان متقاضی در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه می‌توانند تنها با ارائه کارت دانشجویی به مرکز یا واحد پیام نور نزدیک محل اقامتشان، از زیرساخت اینترنت بین‌الملل و شبکه‌ ارتباطی این دانشگاه استفاده کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.