
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، احسان چیت ساز معاون وزیر ارتباطات امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات با شعار شریانهای ارتباطی پایدار ایران؛ حماسه تاب آوری در جنگ تحمیلی سوم گفت:ما در جنگ شاهد یک تصویر جدید از مردم ایران بودیم، خدمات دولت الکترونیک برقرار بود و کسب و کارهای دیجیتال با همه مشکلات، کشور را تنها نگذاشتند.
وی افزود: برقراری این امور تجربه مجاهدت نیروهای متخصص بود که در میدان حضور داشتند
چیت ساز گفت: امروز وقتی از تاب آوری دیجیتال صحبت می کنیم باید چهره افرادی را که در بحران حضور داشتند به یاد بیاوریم و تاب آوری یعنی امید، و جنگ اخیر روایت متفاوت داشت، روایتی از افرادی که کابلهای برق را متصل و مراکز مخابراتی صدمه دیده را برقرار کردند
وی افزود: امروز جهان بر پایه ارتباطات ایستاده است و باید امنیت سایبری را توسعه دهیم و اقتصاد دیجیتال را بخشی از امنیت بدانیم.