
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمد جعفر پور مدبر عامل شرکت مخابرات ایران امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات با شعار شریانهای ارتباطی پایدار ایران؛ حماسه تاب آوری در جنگ تحمیلی سوم گفت: شبکه و ارتباطات در جنگ تحمیلی سوم پایدار بود و شبکه های ارتباطی قطع نشد.
وی افزود: هم اکنون ۳۰۰ هزار کیلومتر فیبر نوری و ۲۰۰ میلیون کاربر فعال داریم و بیش از ۲۰ میلیون خط تلفن ثابت وجود دارد و پایداری این خطوط جز با تلاش محقق نمی شد
وی افزود: مهندسین و خانواده ارتباطات تمام تلاش خود را برای خدمات پایدار ارائه کردند.
جعفرپور افزود:از آغاز دولت چهاردهم با چالشهایی روبرو بودیم و از ابتدای دولت تا امروز تعداد مشترکین فیبر نوری به بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار رسیده است و برای سال ۱۴۰۵ هم یک میلیون فیبر نوری را در نظر گرفتهایم و این موضوع پایداری و سرعت ارتباطات را افرایش میدهد.
وی افزود:روند فعالیت فناوری ارتباطات در سال گذشته به رقم چالشها، مثبت ارزیابی میشود