افزایش یک میلیون فیبر نوری در سال ۱۴۰۵

صدا و سیما دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 14:22
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه امسال تلاش می‌کنیم تا ارتباطات مردم قطع نشود و شریان‌های ارتباطی حفظ شود گفت: در سال جاری اتصال سیم به فیبر نوری به یک میلیون افزایش خواهد یافت.

افزایش یک میلیون فیبر نوری در سال ۱۴۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمد جعفر پور مدبر عامل شرکت مخابرات ایران امروز  در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات با شعار شریان‌های ارتباطی پایدار ایران؛ حماسه تاب آوری در جنگ تحمیلی سوم گفت: شبکه و ارتباطات در جنگ تحمیلی سوم پایدار بود و شبکه های ارتباطی قطع نشد.

وی افزود: هم اکنون ۳۰۰ هزار کیلومتر فیبر نوری و ۲۰۰ میلیون کاربر فعال داریم و بیش از ۲۰ میلیون خط تلفن ثابت وجود دارد و پایداری این خطوط جز با تلاش محقق نمی شد

وی افزود: مهندسین و خانواده ارتباطات تمام تلاش خود را برای خدمات پایدار ارائه کردند.

جعفرپور افزود:از آغاز دولت چهاردهم با چالش‌هایی روبرو بودیم و از ابتدای دولت تا امروز تعداد مشترکین فیبر نوری به بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار رسیده است و برای سال ۱۴۰۵ هم یک میلیون فیبر نوری را در نظر گرفته‌ایم و این موضوع پایداری و سرعت ارتباطات را افرایش می‌دهد.

وی افزود:روند فعالیت فناوری ارتباطات در سال گذشته به رقم چالش‌ها، مثبت ارزیابی می‌شود

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.