پیام معاون هنری ارشاد برای درگذشت بهناز نازی

خبرآنلاین دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 14:46
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، با تسلیت درگذشت زنده‌یاد بهناز نازی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر نوشت: این هنرمند در تئاتر زیست و سخاوتمندانه کوشید با هنر خویش در زیباتر کردن صحنه‌ جهان سهم داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام مهدی شفیعی به مناسبت درگذشت بهناز نازی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و طراح صحنه و لباس آمده است: «از درخت دیرین تئاتر، شاخه‌ای دیگر شکست و باغ هنر ایران را سوگوار کرد. زنده‌یاد بانو «بهناز نازی» در تئاتر زیست و سخاوتمندانه کوشید با هنر خویش در زیباتر کردن صحنه‌ جهان سهم داشته باشد.

کوچ او یادآور کوتاهی عمر و جاودانگی هنر است و اکنون در بدرقه‌اش خرسندیم که نام و نشان‌اش در جهان هنر ایرانی روشن خواهد ماند.

در همراهی با همه‌ هنرمندان تئاتر، به خانواده‌ و دوستان سوگوارش تسلیت می گویم. قطعا گروه‌ تئاتر شایا به اهتمام جناب حمیدرضا نعیمی امیدوارانه یاد او را بر صحنه گرامی خواهند داشت و در ادامه‌ نام او به رویش روشن هنرمندان تئاتر قدم برخواهند داشت.»

بهناز نازی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و طراح صحنه و لباس، ۲۶ اردیبهشت ماه پس از یک دوره مبارزه با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.

مراسم وداع با پیکر زنده‌یاد نازی امروز دوشنبه (٢٨ اردیبهشت‌ماه) ساعت ۱۰ مقابل تالار وحدت، پهنه رودکی برگزار می‌شود.

پس از مراسم، پیکر این هنرمند در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده می‌شود.

59243

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.