یک سریال جدید هر شب ساعت ۲۱ شبکه دو | ببینید

همشهری آنلاین سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 09:10
سریال جدید «در و تخته» به کارگردانی محسن امانی از شب گذشته، دوشنبه (۲۸ اردیبهشت‌) روی آنتن تلویزیون رفت.

به گزارش همشهری آنلاین، این مجموعه نمایشی به تهیه‌کنندگی مسعود ملکی و کارگردانی محسن امانی، محصول مرکز سریال سوره و مرکز سیمرغ صداوسیماست.

سریال «در و تخته» با حضور جمعی از هنرمندان شناخته‌شده و چهره‌های جدید، از جمله سید علی صالحی، نادر فلاح، آشا محرابی، امیر سهیلی، بهار نوحیان، محمد فیلی و شهین تسلیمی، به روی آنتن می‌رود.

«در و تخته» یک سریال ۱۱ قسمتی است که با رویکردی اجتماعی و دینی، به موضوع ازدواج به‌موقع و آسان در میان جوانان می‌پردازد و تلاش دارد به دغدغه‌های امروز خانواده‌ها و نسل جوان نیز پاسخ دهد. این مجموعه که در مرکز سریال سوره تولید شده، حوالی ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.