برگزاری اختتامیه رویداد ملی «موج یادها» در برج آزادی

صدا و سیما سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 13:27
مراسم اختتامیه رویداد ملی «موج یادها» روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱ با حضور جمعی از هنرمندان، مسئولین فرهنگی، هنری در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار می‌شود.
 
اختتامیه رویداد ملی «موج یادها» در برج آزادی برگزار می‌شود
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،در بخش‌های مختلف این رویداد فرهنگی هنری، بازدید از ناوشکن نمادین «دنا»و نمایشگاه چندرسانه‌ای «لاله‌های سفید» به‌عنوان یادمانی از رشادت‌ها و فداکاری‌های دوران دفاع مقدس، پیش‌بینی شده است. همچنین اجرای ارکستر سمفونیک و گروه کُر سازمان صدا و سیما با فضاسازی صحنه‌ای، فضای حماسی و تاثیرگذاری را برای مخاطبان رقم خواهد زد.
 
از دیگر برنامه‌های این اختتامیه می‌توان به اجرای پرفورمنس مفهومی «خاک، خون و وطن»، نمایشگاه سوزن‌دوزی بانوان بلوچ، نمایشگاه تخصصی تابلوهای هنری با موضوع جنگ تحمیلی، کارگاه زنده (ورکشاپ) هنرمندان برجسته هنرهای تجسمی و اجرای موسیقی نواحی مناطق جنوبی کشور اشاره کرد؛ مجموعه‌ای از هنرهای اصیل ایرانی که در فضایی فرهنگی و ملی به هم پیوسته‌اند تا یاد و میراث قهرمانان این سرزمین را زنده نگه دارند.
 
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.