محدودیت جدید ایکس برای کاربران بدون تیک آبی

خبرگزاری مهر سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 15:59
پلتفرم ایکس محدودیتهای جدیدی برای وادار کردن کاربران به خرید تیک آبی وضع کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، طبق محتوایی که در ایکس و شبکه اجتماعی ردیت مشاهده شده، کاربران گزارش داده اند این شبکه اجتماعی بی سروصدا تعداد پست هایی که افراد بدون تیک آبی می توانند منتشر کنند را محدود کرده بود. اما اکنون در صفحه «هلپ سنتر» ایکس در بخش محدودیت ها آمده تعداد پست های اورجینال برای کاربران بدون تیک به روزانه ۵۰ عدد و ۲۰۰ پاسخ رسیده است.

در مقایسه با نسخه های ذخیره شده از صفحه «هلپ سنتر» محدودیت جدید بسیار کمتر از ۲۴۰۰ پست به ازای هر روز بود. جالب آنکه صفحه به روز رسانی شده مذکور همچنان به قانون قبلی اشاره دارد. در هر حال ایکس کاربران را از طریق پیام‌های خطا در هنگام رسیدن به محدودیت‌های جدید مطلع می‌کند.

این اقدام جدید بخشی از کمپین ایکس برای کاهش اسپم و فعالیت بات ها در این پلتفرم است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.