جدیدترین عکس دو نفره اکبر عبدی در بیمارستان |‌ ببینید

همشهری آنلاین چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:34
مهران غفوریان، بازیگر سینما و تلویزیون به دیدار اکبر عبدی، بازیگر سینما در بیمارستان رفت.

به گزارش همشهری آنلاین، مهران غفوریان، بازیگران سینما و تلویزیون با انتشار تصاویری در شبکه اجتماعی اینستاگرام، خبر از بهبودی اکبر عبدی، بازیگر سینما داد. غفوریان نوشت: «الهی شکر که حالت بهتره عمو اکبر. بازم از دعای خیر شما ممنونم. باز هم آرزوی سلامتی و دعای عافیت برای اکبر آقا بفرمایید».

اکبر عبدی، بازیگر آثاری چون «اخراجی‌ها» و «آدم برفی»، مدتی است که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و به گفته فرزند او، حال جسمانی این هنرمند رو به بهبودی است.

فیلمی که پرویز پرستویی از اکبر عبدی منتشر کرد |‌ ببینید

جدیدترین عکس دو نفره اکبر عبدی در بیمارستان |‌ ببینید

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.