چند پیام‌رسان ایرانی دچار اختلال شدند

پارسینه پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 15:28
ویراستی در اطلاعیه ای اعلام کرد: با بروز اختلال در مرکز داده و زیرساخت ذخیره‌سازی (عکس/ فیلم/فایل)، ویراستی، گپ و چند پیام‌رسان دیگر دچار اختلال شده اند.

به گزارش پارسینه ، شبکه اجتماعی ویراستی در اطلاعیه شماره۲ اعلام کرد: متاسفانه از دیروز مجددا مشکلات در مرکزداده و زیرساخت ذخیره‌سازی (عکس/فیلم/فایل) بوجود آمده است.

این زیرساخت ذخیره‌سازی خارج از شبکه ما بوده و باید منتظر بمانیم تا مشکل از سمت شرکت نگهداری‌کننده این زیرساخت و یا وزارت ارتباطات مرتفع گردد.

مشکلات فنی این زیرساخت ذخیره‌سازی باعث اختلال در ویراستی، گپ و چند پیام‌رسان دیگر شده است.

Screenshot_۲۰۲۶۰۵۲۱_۱۵۱۹۵۲_Chrome

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.