ثبت درخواست انتقال دانشجویان علمی‌کاربردی آغاز شد

خبرگزاری مهر جمعه 01 خرداد 1405 - 09:13
ثبت درخواست انتقال دانشجویان دانشگاه جامع علمی‌کاربردی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۶-۱۴۰۵ از امروز جمعه ۱ خرداد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت درخواست انتقال دانشجویان دانشگاه جامع علمی‌کاربردی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۶-۱۴۰۵ از امروز جمعه ۱ خرداد آغاز شد و تا ۱۵ خرداد ادامه دارد.

دانشجویان متقاضی می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع آموزشی دانشگاه، درخواست انتقال خود را ثبت کنند.

بر اساس ضوابط مندرج در آیین‌نامه نقل‌وانتقالات دانشجویان این دانشگاه، امکان ثبت درخواست انتقال تنها برای دانشجویان ترم دوم و بالاتر فراهم است.

دانشجویان واجد شرایط باید پیش از ثبت درخواست، آیین‌نامه نقل‌وانتقالات را در بخش انتقال سامانه جامع آموزشی به‌دقت مطالعه کرده و در بازه زمانی تعیین‌شده نسبت به ثبت و پیگیری درخواست خود اقدام کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.