وزیر ارتباطات: ملت ایران شایسته ارتباط آزاد، آینده روشن و اقتصادی پویا هستند

الف چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 13:08
درپی دسترسی مردم به اینترنت بین‌الملل، وزیر ارتباطات گفت: ملت ایران شایسته ارتباط آزاد، آینده روشن و اقتصادی پویا هستند.

به گزارش ایسنا، سید ستار هاشمی طی پستی در یکی از شبکه‌های مجازی اظهار کرد: در روزهایی که ایران عزیز بیش از همیشه به همبستگی و بازسازی اعتماد ملی نیاز دارد، اهتمام رئیس‌جمهور به بازگشایی اینترنت و احیای ثبات ارتباطی، نشانه‌ای روشن از عقلانیت و ایستادن در کنار مردم است.

وی گفت: همچنین تلاش‌های دکتر عارف برای ایجاد اجماع ملی و راهبری ستاد ویژه، در کنار همکاری مسئولانه سایر نهادها، نشان داد که می‌توان با انسجام، گفت‌وگو و اراده‌ای قوی از پیچیده‌ترین شرایط عبور کرد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.