نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد تنها ۸.۲ درصد مردم خواستار ادامه قطع اینترنت بودند

دیجیاتو پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 12:40
تنها ۱۶.۲ درصد از مردم در دسترسی به اینترنت احساس عدالت می‌کنند The post نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد تنها ۸.۲ درصد مردم خواستار ادامه قطع اینترنت بودند appeared first on دیجیاتو.

نتایج یک نظرسنجی در زمان قطع اینترنت نشان می‌دهد تنها ۸.۲ درصد خواستار ادامه قطع اینترنت بودند. بر این اساس ۳۷.۷ درصد از شرکت‌کنندگان تمایل داشتند اینترنت بدون هیچ محدودیتی وصل شود و ۵۱ درصد از آنها خواهان بازگشتن اینترنت به شرایط پیش از دی‌ماه بوده‌اند.

به گزارش دیجیاتو، «محمدجعفر قائم‌پناه»، معاون اجرایی رئیس جمهور، نتایج این نظرسنجی را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) منتشر کرده و نوشته: ««قرار است رئیس‌جمهور پزشکیان صدای مردم را بشنوند.»

در این نظرسنجی از شرکت‌کنندگان پرسیده شده قطع اینترنت چه تاثیری در زندگی آن‌ها گذاشته است؟‌ در این بخش نیز تنها ۱۶.۴ درصد از افراد، قطع اینترنت را بدون تأثیر دانسته‌اند.

از سویی اکثریت مردم تاثیراتی مانند «تعطیلی و تحت‌تاثیر قرار گرفتن مشاغل و کاهش درآمد»، «عدم اطلاع کافی از اخبار و اتفاقات جهان» و «کاهش سرگرمی» را تأیید کرده‌اند.

در بخش دیگری از این نظرسنجی، درباره دیدگاه افراد در خصوص عدالت در دسترسی به اینترنت سوال شده است. در این بخش ۴۱.۶ درصد از افراد گفته‌اند «اصلاً» در دسترسی به اینترنت احساس عدالت نمی‌کنند، ۲۴.۸ درصد گزینه «کم» را انتخاب کرد‌ه‌اند و تنها ۱۶.۲ درصد مردم گزینه «زیاد» و «خیلی» زیاد را انتخاب کرده‌اند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.