عادل تبریزی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا اظهار کرد: در شرایط پس از جنگ که همچنان اندوه از دست رفتگان را داریم به عنوان یک کارگردان تلاش میکنم در همین شرایط به رسالت خود عمل کنم و حال دل مردم کشورم را با این تولیدات خوب کنم.
او که با عکاسی شهری و انتشار آن در جریان پیامرسان بله، بازتابهای مخاطبان را به دنبال انتشار این تصاویر داشته است، افزود: این روزها از اماکن مختلف با نگاه اجتماعی و طنز عکسهایی تهیه میکنم، در عکسهایی که میگیرم و منتشر میکنم، نگاه امیدوارانه دارم و با عکاسی شهری تلاش میکنم تا پویایی اجتماعی ایجاد کنم.
کارگردان سینما خاطرنشان کرد: زندهیاد عباس کیارستمی میگوید، هنرمند در هر شرایطی میتواند روایتگر باشد. با وجود اینکه در شرایط روحی بد و نامتعادلی قرار دارم، همانند همه مردم، من هم میکوشم تا بتوانم موتور هیجانی خود را روشن نگه دارم، شبیه پخش تراکت درباره آثاری که به روی پرده سینما بردهام، همچنین در قاب نمایش خانگی. من در میان مردم هستم و از آنها عکاسی میکنم چرا که به هنرم متعهد هستم و باید در کنار مردم باشم؛ حتی با گرفتن چند فریم عکس و بازتاب آن در رسانه این حضور با مردم را به نمایش میگذارم.
تبریزی میگوید این عکسها روایتگر قصه و طنز است که روزانه چند عکس با موضوع امیدواری در پیامرسان بله به اشتراک میگذارم، همانگونه که در مسیر فیلمسازی هم همیشه نگاه امیدوارانهای داشتهام.
او در عین حال خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک نیز نمایشگاهی از این عکسها دایر میکنم.













