اخلاص | چرا نماهنگ «باید برخاست» دلنشین شد؟

همشهری آنلاین جمعه 08 خرداد 1405 - 20:46
نماهنگ «باید برخاست» ازجمله آثار فاخر این روزهاست که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

همشهری آنلاین: حالا این روزها محسن محمدی‌پناه، نغمه‌خوان این اثر دلنشین شرحی مختصر درباره آن داد که شنیدنی است.

بیش‌تر بخوانید:

تولد «بزن که خوب می‌زنی!»

او گفت: برخی کارها را تنها یک نفر می‌خواند و می‌سازد، اما گاهی یک جمع، کاری را با هم فریاد می‌زنند. او معتقد است، «باید برخاست»، اثر اخلاص جمعی خادمان هیئتی بود که تولید آن در همان فضا شکل گرفت؛ همچنین او اخلاص شاعر را از دیگر دلایل دلنشین ‌بودن این اثر می‌داند. شعر این اثر را حجت‌الاسلام محمد مروستی‌زاده‌ سروده و ‌علی افسری‌ آن را تنظیم کرده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.