مهلت واگذاری خوابگاه‌های دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد

خبرگزاری مهر شنبه 09 خرداد 1405 - 16:23
دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی روزانه دانشگاه شهید بهشتی می‌توانند از ۱۰ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۵ درخواست اسکان جدید خود را در سامانه بهستان ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، با آغاز عملیات بازسازی خوابگاه‌های آسیب‌دیده در دانشگاه شهید بهشتی، زمان‌بندی ثبت‌نام اسکان جدید و مهلت نهایی تخلیه اتاق‌ها اعلام شد.

بر این اساس، دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی روزانه می‌توانند از ۱۰ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۵ درخواست اسکان جدید خود را در سامانه بهستان ثبت کنند. نتیجه تخصیص خوابگاه نیز در تاریخ ۱۴ خرداد ۱۴۰۵ از طریق گزارش ۲۵۷۰ بهستان قابل مشاهده خواهد بود.

همچنین واگذاری خوابگاه‌های جدید و انتقال وسایل از ساعت ۸ صبح جمعه ۱۵ خرداد ۱۴۰۵ آغاز می‌شود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه، ضرب‌الاجل نهایی تخلیه اتاق‌ها برای دانشجویان بی‌نیاز از خوابگاه نیز اعلام شده است. بر این اساس، دانشجویان دختر باید از صبح فردا تا حداکثر ساعت ۱۵:۳۰ روز ۱۳ خرداد ۱۴۰۵ اتاق‌های خود را تخلیه کنند. برای دانشجویان پسر نیز این مهلت از صبح فردا آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۵:۳۰ روز ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.