انتقال نادر برهانی مرند به بخش عمومی

خبرآنلاین شنبه 09 خرداد 1405 - 18:31
نادر برهانی مرند، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر که به دلیل حادثه رانندگی در بیمارستان بستری است، به بخش عمومی منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ایسنا، آزاده انصاری، کارگردان تئاتر و همسر نادر برهانی مرند درباره تازه‌ترین وضعیت این هنرمند گفت: خوشبختانه حال ایشان رو به بهبودی است و روز گذشته، جمعه ۸ خرداد ماه از بخش سی سی یو به بخش عمومی منتقل شده‌اند.

او اضافه کرد: پزشک درمانگر از روند بهبودی ایشان رضایت دارد و اگر همین وضعیت تداوم پیدا کند، احتمالا تا یکی دو روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شوند.

نادر برهانی مرند، هفته گذشته به دلیل حادثه رانندگی در بیمارستان بستری شد. او در این حادثه دچار آسیب از ناحیه ریه، شکستگی دنده و ستون فقرات شد و ریه او تحت عمل جراحی قرار گرفت.

او به دلیل مراقبت‌های بیشتر چند روزی در بخش سی سی یو بستری شد و از روز هشتم خرداد ماه روند درمان خود را در بخش عمومی ادامه می‌دهد.

برهانی مرند به تازگی از اجرای نمایشی بزرگ درباره کورش کبیر خبر داد.

او زمستان سال ۱۴۰۳ نمایش «هدویگ» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برد. در کارنامه هنری این هنرمند اجرای نمایش‌هایی چون «پاییز»، «مرگ فروشنده»، «تیغ کهنه»، «رومولوس کبیر»، «سردار»، «مرغابی وحشی»، «چیستا»، «کابوس‌های یک پیرمرد بازنشسته خائن ترسو»، «تهران زیر بال فرشتگان» و ... دیده می‌شود.

59243

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.