اعضای حقیقی شورای دانشگاه امام صادق (ع) منصوب شدند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 11:30
رئیس دانشگاه امام صادق (ع) با صدور احکامی جداگانه، اعضای حقیقی شورای دانشگاه امام صادق (ع) را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه امام صادق علیه السلام، طی احکامی جداگانه از سوی اصغر افتخاری، رئیس دانشگاه امام صادق علیه‌السلام، عادل پیغامی، عضو هیئت علمی دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد به‌عنوان عضو حقیقی شورای دانشگاه به‌مدت یک‌سال منصوب شد و همچنین، مسئولیت فائزه عظیم‌زاده اردبیلی، عضو هیئت علمی واحد خواهران و محمدرضا عطاردی، عضو هیئت علمی دانشکده معارف اسلامی و مدیریت، به‌عنوان اعضای حقیقی شورای دانشگاه به مدت یک‌سال تمدید شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.