امیرحسین قیاسی: سکوتم در جنگ اشتباه بود!

مشرق نیوز شنبه 16 خرداد 1405 - 16:08

به گزارش مشرق، امیرحسین قیاسی، کمدین بعد از حواشی که برایش به‌وجود آمده بود در اینستاگرام نوشت:

من همیشه فکر می‌کردم جنگ مال گذشته است. من چند بار بیشتر بابام رو ندیدم ولی تو همون چند باری که دیدمش از خاطرات ۸سال جنگیدن می‌گفت. از عموی ١٣ ساله‌ام که شهید شده بود. از مدرسه‌ای که تو شهرمون بروجرد، تو سال ۶۵ زدن، فک می‌کردم اینا همه‌ش قصه است.

فکر نمی‌کردم تو دوره‌ای که من زندگی می‌کنم هم هنوز موجوداتی وجود داشته باشن که به مدرسه و بچه‌ها موشک بزنن. تا بچه‌های مظلوم میناب رو دیدم. از شروع جنگ به این ور آدما خیلی چیزا رو از دست دادن. یکی جونشو فدا کرد و شهید شد، یکی عزیزشو از دست داد، یکی خونه زندگیشو از دست داد، یکی شغلشو از دست داد.

تو این مدت ما هم علاوه بر سلامت روان و جسم و شغلمون، به همراه همسرم یه تیکه از وجودمون رو از دست دادیم. کسی نمی‌دونه به ما چی گذشت، همین طورکه ما نمی‌دونیم به دیگران چی گذشته.

قبول دارم که سکوت در دوره‌ی جنگ اشتباه بود ولی حتی در صورت سکوت هم معلومه که من مقابل کسی هستم که بدخواه کشورمه. کسی که می‌خواد تمدنم رو نابود کنه، می‌خواد زیرساختای کشورم رو نابود کنه و به خودم مستقیما آسیب زده.

اگر دوباره همچین اتفاقاتی افتاد و ارتباط ما باهم قطع شد شما بدونید که من تحت هر شرایطی طرف ایرانم. دوستتون دارم

امیرحسین قیاسی: سکوتم در جنگ اشتباه بود!



*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.