آغاز حملات موشکی ایران/ مناطق مرکزی اسرائیل بمباران شدند

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 خرداد 1405 - 23:29
رسانه‌های صهیونیستی از آغاز حملات موشکی ایران و وقوع انفجارهایی شدید در مناطق مرکزی فلسطین اشغالی خبر می‌دهند.

خبرگزاری مهر، گروه بین‌الملل: در پی نقض مکرر و آشکار آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا و عبور از خطوط قرمز تعیین شده، نیروهای مسلح ایران از لحظاتی پیش حملات موشکی علیه رژیم صهیونیستی آغاز کردند.

رژیم اشغالگر صهیونیستی امروز ضاحیه جنوبی بیروت را شدیدا بمباران کرد و این حمله با چراغ سبز آمریکا انجام شد. این حمله نشان داد که طرف آمریکایی اهل مذاکره نیست و هر بار که بخواهد به میز مذاکره حمله میکند.

مقامات ایران پیش از این هشدار داده بودند که جبهه لبنان و به‌ویژه ضاحبه جنوبی بیروت بخشی از توافق آتش‌بس است و اگر رژیم صهیونیستی از این خط قرمز عبور کند، ایران حملات تنبیهی را آغاز خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.