تیم کوک آخرین سخنرانی خود به‌عنوان مدیرعامل اپل را انجام داد

خبرآنلاین دوشنبه 18 خرداد 1405 - 22:12
تیم کوک، مدیرعامل اپل، در پایان کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان این شرکت با پیامی شخصی از جامعه توسعه‌دهندگان خداحافظی کرد؛ چرا که قرار است در ماه سپتامبر از سمت خود کناره‌گیری کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم کوک، مدیرعامل اپل، آخرین حضور خود در مراسم اصلی کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC) را به‌عنوان مدیرعامل این شرکت تجربه کرد و سخنرانی پایانی این رویداد را با پیامی خطاب به میلیون‌ها توسعه‌دهنده اکوسیستم اپل به پایان رساند.

کوک در پیام خود از نقش توسعه‌دهندگان در ساخت محصولات و تجربه‌های جدید برای کاربران اپل تقدیر کرد و گفت این جامعه به مردم کمک کرده است تا به شیوه‌هایی تازه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، خلاقیت داشته باشند، یاد بگیرند و جهان را تجربه کنند.

او با اشاره به قابلیت‌های جدید معرفی‌شده در WWDC، از جمله فناوری‌های جدید هوش مصنوعی و Apple Intelligence، تأکید کرد مسیر نوآوری اپل همچنان ادامه دارد و بهترین بخش آینده این شرکت هنوز پیش رو است.

کوک گفت هدف اصلی اپل همیشه ساخت بهترین محصولات جهان و ارائه تجربه‌هایی بوده که زندگی کاربران را غنی‌تر کند.

تیم کوک از سال ۲۰۱۱ و پس از درگذشت استیو جابز، مدیرعامل اپل است و قرار است پس از حدود ۱۵ سال رهبری این شرکت، در ماه سپتامبر جای خود را به مدیرعامل جدید بدهد.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.