وزیر ارتباطات: دنیا دنیای هوش مصنوعی است و ما مانده‌ایم ارتباطمان برقرار باشد یا نباشد

خبرآنلاین سه شنبه 19 خرداد 1405 - 10:46
ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در نخستین نشست خبری گفت: یکی از تلخ‌ترین سوالاتی که من با آن مواجه می شوم اینترنت تا کی وصل خواهد ماند؟ این خیلی دردناک است.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از زومیت، هاشمی در این نشست ضمن اشاره به آسیب‌های جنگ در حوزه ارتباطات به موضوع پایدار ماندن شبکه ارتباطی کشور در شرایط جنگی با کمک بخش خصوصی و اپراتورها اشاره کرد.

او در ادامه افزود: یکی از تلخ‌ترین سوالاتی که من با آن مواجه می شوم اینترنت تا کی وصل خواهد ماند؟ این خیلی دردناک است. اگر صحبت از این می کنیم که طبق سند چشم انداز باید به‌عنوان کشوری الهام‌بخش قرار بگیریم در رقابت با سایر کشورها این نیاز به پایداری ارتباط و سرمایه‌گذاری و رشد دارد.

وزیر با انتقاد از وضعیت حکمرانی اینترنت در کشور گفت: در شرایطی که دنیا دنیای هوش مصنوعی است ما در این نقطه مانده‌ایم که ارتباطمان برقرار باشد یا نباشد.

۵۸۵۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.