یانگوم پس از ۲۳ سال در لوکیشن جواهری در قصر

پارسینه چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 22:34
لی یونگ ئه، بازیگر نقش یانگوم در سریال جواهری در قصر، پس از ۲۳ سال بار دیگر به یکی از لوکیشن‌های خاطره‌انگیز این سریال بازگشت.

به گزارش پارسینه ، این بازیگر کره‌ای تصاویری از حضور خود در محل فیلمبرداری سریال منتشر کرده که با استقبال طرفداران روبه‌رو شده است. آنچه بیش از همه توجه کاربران را جلب کرده، ذوق و هیجان لی یونگ ئه از بازگشت به مکانی است که سال‌ها پیش با نقش یانگوم در آن به شهرت جهانی رسید.

برخی از مخاطبان نیز با دیدن این تصاویر، خاطرات خود از سریال محبوب «جواهری در قصر» را مرور کرده‌اند؛ مجموعه‌ای که هنوز هم یکی از شناخته‌شده‌ترین سریال‌های کره‌ای در میان بینندگان ایرانی به شمار می‌رود.

Screenshot_۲۰۲۶۰۶۱۰_۲۲۱۰۵۳_Chrome

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.