سه غول کهنسال فناوری از دهه ۲۰۰۰ (+عکس)

عصر ایران جمعه 22 خرداد 1405 - 13:46
دهه ۲۰۰۰ میلادی نقطه عطفی در تاریخ ارتباطات بود که شاهد گذار از موبایل‌های ساده به سمت نسل اولیه گوشی‌های هوشمند بودیم. این دوره با ظهور تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های ساختارشکن، زمینه را برای انقلاب دیجیتالی امروز فراهم کرد و خاطرات بسیاری برای کاربران رقم زد.

عصر ایران - دهه ۲۰۰۰ میلادی به عنوان دورانی سرنوشت‌ساز در تاریخ تکنولوژی شناخته می‌شود. در این دهه، گوشی‌های تلفن همراه از ابزارهای ساده مخابراتی به دستگاه‌هایی چندمنظوره تبدیل شدند که توانایی‌های خیره‌کننده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دادند. معرفی نخستین گوشی‌های مجهز به دوربین، پخش‌کننده موسیقی و امکانات ابتدایی وبگردی در این دوره، سنگ بنای گوشی‌های هوشمند امروزی را نهاد.

در ادامه سه غول کهنسال را مشاهده می کنید که در روزگار خود فرمانروایی می کردند:
 نوکیا 6600  / زمینس اس اکس وان بلک ادیشن / سونی اریکسون پی900

 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.