اخوان گفت در همراه اول صرفاً مجری ضوابط ابلاغی هستند.
The post مدیرعامل همراه اول: تداوم سرویس «اینترنت پرو» تابع ابلاغیه مراجع ذیصلاح است appeared first on دیجیاتو.
مهدی اخوان بهابادی در مجمع عمومی سال ۱۴۰۴ این اپراتور، به سهامداران درباره آخرین وضعیت اینترنت پرو توضیحاتی ارائه کرد.
مدیرعامل همراه اول اعلام کرد ارائه این سرویس صرفاً با دستور مراجع ذیصلاح بوده و ادامه آن نیز کاملاً تابع ابلاغیههای بعدی مراجع ذیصلاح است:
«ما در همراه اول صرفاً مجری ضوابط ابلاغی هستیم و نمیتوانیم پیشبینی کنیم که این روند در آینده به چه شکلی ادامه خواهد یافت.»
منبع خبر "
دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.