فرارو- منابع خبری اعلام کردند که جنگندههای اسرائیلی امروز یکشنبه شهرک «دیر سریان» را بمباران کردند.
به گزارش فرارو به نقل از یدیعوت آحارونوت، مقامات اسرائیلی این ارزیابی را دارند که آمریکا محدودیتی برای آزادی عمل نظامی اسرائیل در لبنان قائل نیست.
دو روز پس از آنکه توافق چارچوبی با میانجیگری ایالات متحده بین لبنان و اسرائیل - با هدف هموار کردن راه برای پایان دادن به جنگ - منعقد شد، ارتش اسرائیل به حملات خود در جنوب لبنان ادامه داد.
امروز، خبرگزاری ملی لبنان - به نقل از وزارت بهداشت - گزارش داد که یک شهروند در حمله اسرائیل به منطقه اطراف شهرهای دیرسریان و الطیبه کشته شد.
این خبرگزاری همچنین به پرواز یک پهپاد اسرائیلی بر فراز حومه جنوبی بیروت اشاره کرد.
یک خبرنگار الغد گزارش داد که ارتش اسرائیل شبانه چندین انفجار در شهرهای جنوبی، به ویژه در الخیام، واقع در بخش شرقی جنوب لبنان، انجام داده است.
او خاطرنشان کرد که این اقدامات اسرائیل منجر به آتشسوزی خانهها و تخریب زمینها شده است.