ظریف راهی بهارستان می شود/کرونا وزیر بهداشت را به پارلمان کشاند

خبرآنلاین پنج شنبه 12 تیر 1399 - 21:03
فارس نوشت:عضو هیات رئیسه مجلس گفت: هفته آینده در هنگام حضور آقایان ظریف و نمکی در صحن مجلس، ۲۰ نماینده دیدگاههای خود را مطرح خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی د، با اشاره به دستور کار مجلس در روز یکشنبه و سه شنبه آینده و حضور ظریف وزیر امور خارجه و  نمکی وزیر بهداشت در صحن مجلس گفت:  طبق تصمیم هیات رئیسه مجلس آقای ظریف در خصوص تحولات بین المللی، منطقه ای و داخلی و آقای نمکی در خصوص مسائل و موضوعات بهداشتی بخصوص شیوع بیماری کرونا در کشور گزارشی به نمایندگان ارائه خواهند کرد.

وی افزود: در هر یک از این جلسات، به قید قرعه ۱۰ نماینده انتخاب می شوند تا هر کدام به مدت سه دقیقه به ارائه دیدگاههای خود بپردازند.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: در هنگام حضور وزرا در صحن مجلس ما با تقاضای زیادی از نمایندگان، حداقل ۱۰۰ نماینده برای صحبت و ارائه دیدگاه در صحن مجلس مواجه هستیم که به قید قرعه به ۱۰ نماینده اجازه صحبت داده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی گفت: در جلسه روز یکشنبه در هنگام حضور ظریف، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و در جلسه روز سه شنبه در هنگام حضور نمکی، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دیدگاههای خود را مطرح خواهند کرد.

2727

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.