۱۰ مجتمع خوابگاهی علوم پزشکی در پی تعرض رژیم صهیونیستی خسارت دیدند

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 16:42
در پی تعرض رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکای نژاد پرست به میهن عزیزمان، مراکز غیرنظامی گسترده‌ای دچار آسیب شد و حدود ۱۰ مجتمع خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خساراتی دیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر،به همین منظور و طی بازدید میدانی، دکتر مسعود حبیبی معاون فرهنگی ودانشجویی وزارت بهداشت به همراه دکتر عبدالرضا دیانی مدیرکل دانشجویی این وزارتخانه و نیز دکتر طالاری معاون فرهنگی ودانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران و جمعی از همکاران این معاونت از خوابگاه دانشجویان مجرد شقایق واقع در خیابان مطهری تهران بازدید کردند.

خوشبختانه هفته گذشته این مجموعه خوابگاهی تخلیه شده بود و از این جهت هیج دانشجویی در خوابگاه نبوده است و آسیب به کسی وارد نشده است ولی باتوجه به حضور حدود ۲۰ درصد دانشجویان علوم پزشکی در سایر فضاهای دانشگاهی کشور به خصوص خوابگاه‌ها، این نگرانی وجود دارد که آسیبی متحمل دانشجویان عزیز ما نشود.

لازم به ذکر است مجتمع خوابگاهی شقایق علاوه بر آسیب ستون‌ها ونمای ساختمان، بعضی از اتاقها نیز از ۱۰ تا۹۰ درصد تخریب شده‌اند که وسایل دانشجویان نیز آسیب دیده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.