آزمون جامع داروسازی به بهار سال ۱۴۰۵ موکول شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 16:45
معاون آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: زمان برگزاری آزمون جامع داروسازی که قرار بود در اسفندماه برگزار شود به بهار سال ۱۴۰۵ موکول شد. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر طاهره چنگیز معاون آموزشی وزارت بهداشت طی بخشنامه‌ای اعلام کرد: با توجه به لغو آزمون جامع داروسازی در 14 اسفندماه 1404 به دنبال حمله جنایتکارانه دشمن آمریکایی صهیونی، به یاری خداوند این آزمون با پیروزی ایران قهرمان در اولین فرصت در بهار 1405 برگزار می شود.

همچنین به منظور تسهیل فراغت از تحصیل دانشجویان واجد شرایط شرکت در آزمون جامع داروسازی، چنانچه دانشجوین شرایط و امکان دفاع از پایان‌نامه خود را داشته باشند می‌توانند جلسه حضوری یا مجازی دفاع از پایان‌نامه را قبل از قبولی در امتحان جامع داروسازی برگزار کنند و فراغت از تحصیل آنها به بعد از قبولی در امتحان جامع داروسازی موکول می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.