فعالیت دانشگاه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۴ غیرحضوری خواهد بود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 19:27
وزیر علوم گفت: فعالیت دانشگاه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۴ غیرحضوری خواهد بود و امید است سال آینده، شرایط عادی شده و کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم؛ حسین سیمایی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه تشییع پیکر جمعی از فرماندهان و شهید جنگ رمضان گفت: این مردم در طول چندین دهه اثبات کردند که دشمن را به زانو در می‌آورند ولی خود خسته نمی‌شوند. از یک ضرب‌المثل ایرانی برای دشمن استفاده کنم؛ ایرانی که فرهنگ هفت هزار ساله دارد و می‌تواند آموزگار باشد برای کشوری که عمرش به سه قرن هم قد نمی‌دهد، فرهنگ ایرانی می‌گوید جلوی ضرر را از هر جا بگیرید منفعت است.

وی افزود: دشمن آمد بار دیگر ملت ایران را آزمود و این سوال مطرح است که به کدام یک از اهدافش رسیده است؟ مطمئن باشید همان‌گونه که تاکنون به اهداف خود نرسیده در ادامه به اهدافش نخواهد رسید پس بهتر است که جمع کند و برود، این ملت پای کار این کشور است و به هیج عنوان اجازه نمی‌دهند وجبی از خاک آنها در اشغال دشمن منحوس قرار گیرد.

وزیر علوم افزود: فعالیت دانشگاه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۴ غیرحضوری خواهد بود و امید است سال آینده، شرایط عادی شده و کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.