قراردادهای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی ۶ ماه تمدید می‌شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 19:35
معاونت آموزشی وزارت بهداشت قراردادهای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی را ۶ ماه تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، بر اساس ابلاغیه ای از این معاونت، آن دسته از اعضای هیئت علمی که مدت قرارداد آن‌ها (شامل تعهدات، ضریب کا و تبصره ۷ ماده ۱۴) در اسفند ماه ۱۴۰۴ یا فروردین ماه ۱۴۰۵ به اتمام می‌رسد و نیازمند اخذ مجوز از این وزارتخانه هستند، می‌توانند نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

در این دستورالعمل تأکید شده است که دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور، با رعایت کلیه ضوابط و مقررات مربوطه، پس از دریافت درخواست تمدید از سوی اعضای هیئت علمی و ذکر زمان دقیق پایان قرارداد، می‌توانند با هماهنگی مرکز جذب، امور اعضای هیئت علمی و نخبگان این معاونت، نسبت به تمدید قرارداد این اساتید به مدت ۶ ماه اقدام کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.