ترامپ شب گذشته با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Truth اعلام کرد اگر تنگه هرمز باز نشود، نیروگاههای برق ایران را هدف حمله قرار میدهد.
به گزارش دیجیاتو و به نقل از خبرآنلاین، رئیس جمهور آمریکا در پست خود نوشت:
اگر ایران از همین لحظه، ظرف ۴۸ ساعت، تنگه هرمز را بهطور کامل و بدون هیچ تهدیدی باز نکند، ایالات متحده نیروگاههای برق این کشور را هدف قرار خواهد داد و نابود خواهد کرد. این حمله از بزرگترین نیروگاه آغاز میشود. از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم.
سخنگوی قرارگاه خاتمالانبیا نیز اعلام کرد پیرو هشدارهای قبلی، چناچه زیرساختهای سوخت و انرژی ایران مورد حمله قرار بگیرند، کلیه زیرساختهای انرژی، فناوری اطلاعات و آبشیرینکن متعلق به آمریکا و اسرائیل در منطقه، هدف قرار خواهند گرفت.