ثبت درخواست انتقال و مهمانی دانشجویان به زودی آغاز می‌شود

دیجیاتو یکشنبه 02 فروردین 1405 - 12:34
از مدیران دانشگا‌ه‌ها و موسسات خواسته شده تا به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که پیش از تعطیلات تابستانی، تکلیف دانشجویان متقاضی مشخص شود. The post ثبت درخواست انتقال و مهمانی دانشجویان به زودی آغاز می‌شود appeared first on دیجیاتو.

سازمان امور دانشجویی اعلام کرد دانشجویان از 5 فروردین می‌توانند برای درخواست انتقال و مهمانی اقدام کنند.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از مهر، جهانبخش دانشیان‌، معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویی اعلام‌کرد سامانه سجاد جهت درخواست انتقال ومهمانی دانشجویان در سال ۱۴۰۶-۱۴۰۵ فعال می‌شود.

او در نامه‌ای به معاونان آموزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی این موضوع را اعلام کرد و نوشت:

سامانه ثبت درخواست مهمانی و انتقال دانشجویان دوره‌های کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و دکترای حرفه‌ای از تاریخ پنجم فروردین ماه سال ۱۴۰۵ فعال خواهد شد و تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ برای ثبت درخواست از سوی متقاضیان دارای شرایط منطبق بر آیین نامه ادامه خواهد یافت. مقتضی است؛ دستور فرمایید به نحو مناسب از طریق آن معاونت به دانشکده‌ها و گروه‌ها اطلاع‌رسانی لازم در خصوص مدت زمان ثبت درخواست متقاضیان مهمانی و انتقال در دوره‌های مذکور صورت پذیرد.

مهلت اظهار نظر دانشگاه‌ها و موسسات به عنوان مبدا از تاریخ ۱خرداد تا ۱۵ تیرماه و اظهار نظر دانشگاه‌ها و موسسات به عنوان مقصد از تاریخ ۱۶ تیرماه تا ۳۱ مرداد سال آتی خواهد بود.

در این نامه خواسته شده تا با توجه به تعطیلات تابستانی دانشگاه‌ها و موسسات، برنامه ریزی به گونه‌ای انجام شود که قبل از تعطیلات درخواست‌ها مورد بررسی قرار بگیرد و اعلام نظر انجام شود.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.