ورود به چهارمین هفته قطع اینترنت در کشور

خبرآنلاین یکشنبه 02 فروردین 1405 - 13:01
گروه پایش اینترنت «نت‌بلاکس» اعلام کرد با گذشت ۵۲۸ ساعت از آغاز قطع اینترنت [بین الملل] در ایران، این کشور وارد بیست‌وسومین روز محدودیت دیجیتال شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش سیتنا، پستی که «نت‌بلاکس» در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده، ایران پس از ۵۲۸ ساعت همچنان در وضعیت قطع اینترنت قرار دارد و این محدودیت اکنون وارد چهارمین هفته خود شده است.

این نهاد ناظر تأکید کرده که در نتیجه این اقدام، ایران وارد بیست‌وسومین روز قطع ارتباط با جهان خارج شده و دسترسی کاربران به اینترنت بین‌المللی محدود باقی مانده است.

ورود به چهارمین هفته قطع اینترنت در کشور

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.