استاندار تهران: ۲۰ درصد کارکنان دولت در تعطیلات نوروز موظف به حضور هستند

دیجیاتو یکشنبه 02 فروردین 1405 - 14:32
استاندار تهران می‌گوید در تأمین کالاهای اساسی هیچ کمبودی در سطح کشور وجود ندارد. The post استاندار تهران: ۲۰ درصد کارکنان دولت در تعطیلات نوروز موظف به حضور هستند appeared first on دیجیاتو.

استاندار تهران با حضور در شبکه خبر گفت ۲۰ درصد از کارکنان دولت در ایام تعطیلات نوروز باید در محل کار خود حضور داشته باشند.

محمدصادق معتمدیان با اشاره به اینکه تقریباً همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی به‌صورت ۱۰۰ درصد آماده‌باش در استان حضور دارند گفت در این ایام خدمت‌رسانی حداکثری به مردم در دستور کار قرار دارد و دستگاه‌های اجرایی برقرار هستند:

«۲۰ درصد از کارکنان دولت در ایام تعطیلات [نوروز] موظف به حضور هستند تا ارائه خدمات با اخلال مواجه نشود. در حوزه تأمین زیرساخت‌ها شامل آب، برق، گاز و مخابرات نیز آمادگی بسیار خوبی وجود دارد و بیش از هزار اکیپ عملیاتی و اجرایی به‌صورت شبانه‌روزی در سطح استان تهران در حال خدمت‌رسانی هستند.»

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد نظارت بر قیمت‌ها نیز انجام می‌گیرد و در تأمین نان نیز پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته و مشکل خاصی وجود ندارد.

او همچنین درباره خسارت‌های واردشده به ساختمان‌ها نیز اعلام کرد:

«در شهر تهران، بازسازی واحدهای مسکونی و تجاری بر عهده شهرداری تهران است و شهروندان باید به نواحی شهرداری مراجعه کرده و نسبت به تشکیل پرونده، ارزیابی و دریافت خسارت اقدام کنند.»

در ۱۵ شهرستان دیگر استان، این مسئولیت برعهده بنیاد مسکن است و متقاضیان می‌توانند به‌صورت حضوری یا غیرحضوری نسبت به تشکیل پرونده و درخواست ارزیابی اقدام کنند و پرداخت‌ها با نظارت فرمانداران انجام خواهد شد.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.