درخواست استاندار تهران: در شرایط جنگی مردم در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنند

دیجیاتو یکشنبه 02 فروردین 1405 - 16:01
استاندار تهران همچنین می‌گوید با وجود فشارها، در تأمین کالاهای اساسی مشکل خاصی وجود ندارد. The post درخواست استاندار تهران: در شرایط جنگی مردم در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنند appeared first on دیجیاتو.

«محمدصادق معتمدیان»، استاندار تهران، می‌گوید تمهیداتی برای تأمین مایحتاج عمومی، کالاهای اساسی و سوخت، انجام شده است، اما با توجه به شرایط جنگی کشور از مردم درخواست می‌شود در مصرف صرفه‌جویی کنند.

به گفته معتمدیان، در شرایط جنگی بهتر است مردم در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنند. او می‌گوید:

«با وجود آسیب برخی تأسیسات در عسلویه، با مدیریت مناسب وزارت نفت و مسئولان مربوطه، هیچ خللی در تأمین انرژی ایجاد نشده و شرایط عادی است، اما صرفه‌جویی همچنان ضروری است.»

البته او اذعان دارد: «در شرایط فعلی، با وجود فشارها، در تأمین کالاهای اساسی مشکل خاصی وجود ندارد. همچنین در حوزه انرژی، طی کمتر از یک سال بیش از ۷ هزار مگاوات انرژی‌های نو و تجدیدپذیر در کشور ایجاد شده است.»

همچنین معتمدیان درباره خسارت خودرو و موتورسیکلت طی جنگ گفت متقاضیان باید به فرمانداری‌ها مراجعه کنند و مدارک خود را ارائه دهند تا پس از جمع‌بندی در ستاد بحران استانداری، پرداخت خسارت از طریق بیمه‌ها انجام شود.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.