وزیر نیرو: ظرفیت نیروگاهی ما به گونه‌ای است که می‌توانیم برق کشورهای منطقه را هم تامین کنیم

دیجیاتو دوشنبه 03 فروردین 1405 - 14:36
علی‌آبادی توضیحاتی درباره وضعیت زیرساخت‌های انرژی کشور ارائه کرد. The post وزیر نیرو: ظرفیت نیروگاهی ما به گونه‌ای است که می‌توانیم برق کشورهای منطقه را هم تامین کنیم appeared first on دیجیاتو.

وزیر نیرو با بیان اینکه تمامی نیروگاه‌های کشور آماده هستند، اظهار داشت امروز ظرفیت‌های نیروگاهی ما به گونه‌ای است که می‌توانیم برق کشورهای منطقه را هم تامین کنیم. این سخنان در حالی مطرح می‌شود که در فصل گرم سال‌های گذشته، شاهد قطعی‌های دوره‌ای برق به علت کمبود انرژی بودیم.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، عباس علی‌آبادی با اشاره به وضعیت زیرساخت‌های انرژی کشور گفت:

در وضعیت بسیار خوبی هستیم. هوای مناسبی داریم و نیروگاه‌های کشور آماده هستند. همکاران ما به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش‌اند تا خللی در این خدمت‌رسانی، چه در حوزه برق و چه در حوزه آب، به وجود نیاید.

وزیر نیرو در ادامه با اشاره به برخی تهدیدات مطرح‌شده از سوی رئیس جمهور آمریکا علیه زیرساخت‌های ایران گفت: «این تهدیداتی که برای مردم ما مطرح می‌شود، غیرقانونی است. وقتی برق را به شبکه می‌فرستیم، نمی‌پرسیم کجا می‌رود؛ این برق وارد خانه‌های مردم می‌شود و لذا حمله به تأسیسات برقی، حمله به مردم است.»

او در پایان ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر شاهد صلح و آرامش برای همه انسان‌ها و مردم شریف‌مان باشیم.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.