ترامپ: مذاکرات خوبی با ایران داشتیم و حمله به زیرساخت‌ها را عقب انداختم

دیجیاتو دوشنبه 03 فروردین 1405 - 14:59
رئیس جمهور آمریکا از تداوم دیپلماسی در روزهای آینده خبر داد. The post ترامپ: مذاکرات خوبی با ایران داشتیم و حمله به زیرساخت‌ها را عقب انداختم appeared first on دیجیاتو.

رئیس‌جمهور آمریکا در ساعات پایانی ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته خود، اعلام کرد که دستور تعویق پنج‌روزه حمله به نیروگاه‌های برق و زیرساخت‌های انرژی ایران را صادر کرده است. وی دلیل این تصمیم را انجام گفتگوهای «بسیار خوب و سازنده» میان دو کشور عنوان کرد.

به گزارش دیجیاتو، ترامپ با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی تروث سوشال مدعی شد که طی دو روز گذشته، مذاکرات مثبتی میان تهران و واشنگتن برای کاهش تنش‌ها شکل گرفته است. او در این پست نوشت:

«خوشحالم که گزارش دهم ایالات متحده آمریکا و کشور ایران در دو روز گذشته گفتگوهای بسیار خوب و سازنده‌ای درباره حل‌وفصل کامل و همه‌جانبه خصومت‌های ما در خاورمیانه داشته‌اند.»

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه با اشاره به تداوم این دیپلماسی در روزهای آینده، افزود: «بر اساس لحن و فضای این گفتگوهای عمیق، دقیق و سازنده که در طول هفته نیز ادامه خواهد یافت، من به وزارت جنگ [وزارت دفاع آمریکا] دستور داده‌ام تا هرگونه حمله نظامی به نیروگاه‌ها و زیرساخت‌های انرژی ایران را برای یک دوره ۵ روزه به تعویق بیندازد.»

ترامپ در پایان این پیام تاکید کرده است که اجرای این تعویق ۵ روزه، کاملاً مشروط به موفقیت‌آمیز بودن جلسات و بحث‌های جاری خواهد بود.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.