قدردانی انجمن علمی پزشکی هسته‌ای ایران از مرکز نظام ایمنی هسته‌ای

صدا و سیما یکشنبه 09 فروردین 1405 - 02:42
انجمن علمی پزشکی هسته‌ای ایران در پیامی از فعالیت‌های دفتر حفاظت اشعه مرکز نظام ایمنی هسته‌ای به علت صیانت از توان علمی و فناوری هسته‌ای کشور، قدردانی کرد.

تقدیر انجمن علمی پزشکی هسته‌ای ایران از مرکزنظام ایمنی هسته‌ای کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن پیام قدردانی انجمن علمی پزشکی هسته‌ای ایران به این شرح است:

با نهایت احترام و قدردانی، از تلاش‌ها و فداکاری‌های ارزشمند مدیران، متخصصان و کارکنان گران‌قدر مرکز نظام هسته‌ای کشور، صمیمانه تشکر می‌کنیم. در وضع دشوار و حساس جنگ تحمیلی، ایستادگی، تعهد و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شما در حفظ توان علمی و فناوری هسته‌ای کشور، جلوه‌ای روشن از مسئولیت‌پذیری و میهن‌دوستی است.

بی‌تردید، خدمت‌های ارزنده و مجاهدت‌های شما در این روز‌های سخت، سرمایه‌ای ماندگار برای پیشرفت و امنیت کشور به‌شمار می‌رود و امید و اطمینان را در دل مردم و جامعه علمی، زنده نگه می‌دارد.

از درگاه خداوند متعال برای شما و همه خدمتگزاران صدیق این عرصه خطیر، سلامتی، توفیق روزافزون و سربلندی، مسئلت داریم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.