بازیکن اسبق پرسپولیس به هلال احمر پیوست +عکس

خبرورزشی یکشنبه 09 فروردین 1405 - 08:46
وحید امیری با حضور در هلال‌احمر لرستان از زحمات امدادگران تقدیر کرد و به پویش «ایران ما» پیوست.

وحید امیری، کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با حضور در جمعیت هلال‌احمر لرستان، ضمن تقدیر از تلاش‌های نیروهای امدادی، به پویش «ایران ما» سازمان داوطلبان هلال‌احمر پیوست.

وحید امیری همچنین با حضور در دفتر جمعیت هلال‌احمر استان لرستان، با مدیرعامل و جمعی از معاونین این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، امیری ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی نیروهای داوطلب و امدادگر هلال‌احمر لرستان، بر اهمیت فعالیت‌های داوطلبانه در جامعه تأکید کرد.

وی همچنین ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فعالان حوزه داوطلبی، آمادگی خود را برای همراهی و حمایت از برنامه‌های این جمعیت اعلام کرد و گفت: «آماده ام تا در هر زمینه ای به هموطنانم کمک کنم».

وحید امیری

در پایان این دیدار، وحید امیری با پوشیدن کاور جمعیت هلال‌احمر، به طور رسمی‌به پویش «ایران ما» که توسط سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر برگزار می‌شود، پیوست تا در این امر خداپسندانه مشارکت کند.

این اقدام با هدف ترویج فرهنگ داوطلبی و جلب مشارکت‌های مردمی در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: کریمی: سلبریتی‌های فوتبال برای تبریک سال نو اینترنت دارند ولی تسلیت نه!/ مدیران ولخرج لااقل در جنگ اشتباه‌شان را جبران کنند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.