تماس تلفنی وزیر علوم با همسر ۲ شهید دانشگاهی

خبرگزاری مهر دوشنبه 10 فروردین 1405 - 14:53
وزیر علوم با همسران دو شهید، دکتر سعید شمقدری استاد دانشگاه علم و صنعت و احمد بهره‌ور، کارمند دانشگاه صنعتی سهند تبریز تماس تلفنی گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر حسین سیمایی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در تماس‌های تلفنی جداگانه با خانواده‌های شهید سعید شمقدری، استاد دانشگاه علم و صنعت ایران و شهید احمد بهره‌ور، کارمند دانشگاه صنعتی سهند تبریز ضمن ابراز همدردی، شهادت مظلومانه این دو عضو خانواده دانشگاهی کشور را تسلیت گفت.

وزیر علوم در گفت‌وگو با همسر شهید شمقدری و همچنین خانواده مرحوم بهره‌ور، با اشاره به خدمات و تلاش‌های ارزشمند این دو عضو جامعه دانشگاهی، فقدان آنان را ضایعه‌ای برای دانشگاه و نظام آموزش عالی کشور دانست و همچنان تاکید کرد شهادت این افراد درخت دانش را در کشور تنومندتر کرده و اراده دانشگاهیان را در پیشرفت علمی تقویت می‌کند.

دکتر سیمایی در این تماس‌ها ضمن ابراز تأسف از این ضایعه، برای خانواده‌های داغدار صبر و آرامش مسئلت کرد و یاد و خاطره این دو عضو خدوم دانشگاهی را گرامی داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.