همکاری وزیر علوم و معاون علمی در جبران خسارت ناشی از جنگ به مراکز علمی

خبرگزاری مهر دوشنبه 10 فروردین 1405 - 16:54
امروز دوشنبه مورخ دهم فروردین در روز سی‌ویک‌ام جنگ رمضان دیداری میان دکتر سیمایی، دکتر افشین و جمعی از معاونین ایشان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این دیدار طرفین ضمن تاکید بر تداوم همکاری و روابط فی‌مابین به منظور جبران خسارت مالی ناشی از تجاوز دشمن به دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور؛ توافقات مهم و قابل توجهی صورت گرفت.

دکتر سیمایی ضمن تقدیر از فعالیت‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، به منظور حمایت از پارک‌های علم و فناوری و دانشگاه‌ها بر لزوم استفاده موثر از منابعِ مالی در اختیار طرفین در راستای تعمیر، تجهیز و نوسازی آزمایشگاه‌های دانشگاه‌ها برای دستیابی به استاندارهای مورد نیاز در راستای جهش علمی کشور و حفظ اشتغال شرکت‌های فناور و دانش بنیان خسارت دیده از جنگ رمضان تاکید کردند.

همچنین دکتر افشین بر تداوم و تقویت حمایت‌های معاونت علمی از دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری تاکید کرده و همکاری طرفین را بی‌سابقه و رو به گسترش توصیف کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.