بمباران دانشگاه ها نشانه فرمانبرداری از شیطان است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 11:44
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی بمباران دانشگاه ها و مراکز علمی را نشانه فرمانبرداری از شیطان و داشتن خوی شیطانی دانست.

خبرگزاری مهر، یادداشت مهمان - دکتر مهدی کدخدازاده، دکتر مهدی کدخدازاده
رئیس پژوهشکده علوم دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

با صبا در چمن لاله سحر می گفتم
که شهیدان که اند اینهمه خونین کفنان؟
کشتن کودکانی که برای دانش آموزی به مدرسه رفته اند، کشتن معلمانی که برای درس آموزی در مدرسه بوده اند، کشتن پزشکان و پرستارانی که برای درمان بیماران و مجروحان دربیمارستان هستند، انهدام داروهای بیماران، کشتن دانشجویان، دانشگاهیان، بمباران دانشگاه ها و پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی و .... بجز فرمانبری از شیطان و داشتن خوی شیطانی چه توجیه دیگری دارد.

اگرچه همه شهدا به مولایشان امیرالمؤمنین علی (ع) و سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله(ع) اقتدا کرده اند و شهادت را افتخار می دانند اما به کدامین گناه کشته شدند؟! (بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَت؟! )، حال سکوت اهل قلمی که تا یک حیوانی آسیب می بیند (که البته آن نیز مهم است) دست به قلم می شوند، چرا اینچنین کشتار وحشیانه کودکان و کهنسالان و... را اکنون به مجامع بین المللی اعتراض نمی کنند؟ کسانی که از فضای رسانه و محافل بین المللی توان پیگیری اینهمه خشونت و کشتار بی رحمانه را می توانند داشته باشند و ندارند!! ایشان چه اند و که اند؟!! که این کشتار وحشیانه و این سکوت و رفتار سخیفانه هر دو یکی است...
بی شک آرزوی همه دل های بیدار جز دیدار روی دوست نیست....
اللهم عجل لولیک الفرج

دکتر مهدی کدخدازاده

رئیس پژوهشکده علوم دندانپزشکیدانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.