محرومیت چهار ماهه آلوز از سوی فیفا با شکایت تراکتور

مشرق نیوز پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 18:36
فیفا پس از بررسی پرونده انتقال ریکاردو آلوز از تراکتور به سپاهان اصفهان، حکم نهایی خود را صادر کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، براساس رای صادره، آلوز علاوه بر محرومیت چهار ماهه از حضور در مسابقات رسمی، موظف به پرداخت یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار به باشگاه تراکتور شد.

این تصمیم در پی جدایی غیرقانونی آلوز و پیوستن او به سپاهان علی‌رغم داشتن قرارداد معتبر سه‌ساله اتخاذ شد. واحد حقوقی تراکتور با ارائه مستندات قانونی به فیفا، از حقوق باشگاه صیانت کرد و توانست مرجع بین‌المللی را به محکوم کردن بازیکن وادار کند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.