پس از اتاق ایران، اتاق تعاون هم به اینترنت متصل شد

دیجیاتو شنبه 15 فروردین 1405 - 16:36
اینترنت طبقاتی در دوران جنگ نیز در حال اجراست The post پس از اتاق ایران، اتاق تعاون هم به اینترنت متصل شد appeared first on دیجیاتو.

پس از اتاق‌ بازرگانی ایران، اینترنت در اتاق تعاون ایران نیز فعال شد.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از خبرگزاری «ایرنا»، اتاق تعاون ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که همه فعالان حوزه تعاون، تعاونگران، اتحادیه‌ها، شرکت‌های تعاونی و اتاق‌های تعاون استان‌ها می‌توانند در بازه زمانی ساعت ۹ تا ۱۷ روزهای کاری، برای انجام تعاملات و مراودات داخلی و خارجی به اتاق تعاون مراجعه کنند.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است:

این اقدام در چارچوب سیاست‌های کلان کشور برای صیانت از فعالیت‌های اقتصادی و تسهیل تجارت بین‌الملل صورت گرفته و با هدف جلوگیری از بروز وقفه و اختلال در امور تجاری فعالان اقتصادی حوزه تعاون، تعاونگران، اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی و همچنین اتاق‌های تعاون استان‌ها اجرا شده است.

پیش از این اتاق بازرگانی ایران نیز اینترنت را برای اعضایش فراهم کرده بود.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.