حمله به تاسیسات هسته‌ای، جنایت علیه بشریت است

صدا و سیما شنبه 15 فروردین 1405 - 23:11
سازمان انرژی اتمی در فضای مجازی نوشت: حمله به تاسیسات صلح‌آمیز هسته‌ای _مصداق بارز جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.

حمله به تاسیسات هسته‌ای، جنایت علیه بشریت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سازمان انرژی اتمی در یادداشتی در فضای مجازی نوشت: آیا بسنده کردن به یک «ابراز نگرانی عمیق» در برابر حمله نظامی به تأسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز، پاسخی درخور است؟

در متن سازمان انرژی اتمی همچنین آمده است: این اقدامات متجاوزانه _حمله به تاسیسات صلح‌آمیز هسته‌ای _مصداق بارز جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است. تقلیل دادن یک تهدید جهانی به کلمات منفعلانه، تنها به متجاوز جسارت می‌بخشد!

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.