علی سرتیپی، مدیر سینما شکوفه درباره تخریب این سینما در جنگ اخیر و خسارت ۲۰ میلیونی آن خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،علی سرتیپی مدیر سینما شکوفه گفت :این سینما در روزهای جنگ اخیر دو بار مورد اصابت قرار گرفته که بار نخست سه نیمه شب بود و بر اثر ترکشهایی که رد و نشان آن در بخشهای مختلف مجموعه به جا مانده، سالن اصلی سینما که حدود ۵۵۰ نفر ظرفیت دارد، به همراه آپاراتخانه، بخش مدیریت در طبقه دوم، پرده نمایش، تجهیزات صوت و تصویر، موتورخانه، سرویسهای بهداشتی، بخشهایی از سالن دوم و ... آسیبهای قابل توجهی دیدهاند و برخی از آنها هم با خاک یکسان شدهاند.
بازسازی این مجموعه با توجه به حجم آسیبها طبق نظر کارشناسی حداقل ۲۰ میلیارد تومان است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.