ملی پوشان دو و میدانی کشورمان تمرینات پیش از بازیهای ساحلی را از امروز در چین آغاز میکنند.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی پوشان دو و میدانی ایران که به بازیهای ساحلی آسیایی سانیا چین اعزام شدهاند، پس از رسیدن به محل اسکان و مسابقات، از امروز (۲۴ فروردین) تمرینات پیش از مسابقات خود را در سواحل سانیا آغاز می کنند.
با توجه به شرایط کنونی کشور، تیم ملی ایران یک هفته زودتر از آغاز بازیهای ساحلی به چین سفر کرد تا ادامه تمرینات ملی پوشان را در محل برگزاری بازیها پیگیری کنند.
حسن عجمی، مهران خورند (پرتاب وزنه)، امیررضا معین پور (۶۰ متر) پارسا شادنیا (پرش ارتفاع) و مجتبی زاهدی (پرش طول) به همراه مهدی زمانی، امین حسین زاده رهبر (مربی) و داریوش مهدوی (سرپرست) تیم ملی ایران را در این بازیها تشکیل میدهند.
مسابقات دو و میدانی بازیهای ساحلی ۴ تا ۷ اردیبهشت به میزبانی چین در شهر ساحلی سانیا برگزار میشود.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.