۱۰ سال گذشت| دژاگه: دوست دارم تماشاچی دربی باشم

خبرورزشی سه شنبه 25 فروردین 1405 - 20:25
عکس جلد روزنامه خبرورزشی در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ را ملاحظه می‌کنید.

اشکان دژاگه، ملی‌پوش اسبق کشورمان ۱۰ سال قبل از علاقه خود برای تماشای جدال استقلال- پرسپولیس به ما گفت. مسابقه‌ای که البته حالا چند سالی است که دیگر جذابیت گذشته را ندارد.

اشکان دژاگه از جمله ملی‌پوشانی بود که با روی کار آمدن کارلوس کیروش حاضر شد به ایران بیاید و پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان را بر تن کند (البته این‌که او فهمید در لیست تیم ملی بزرگسالان آلمان جایی ندارد هم در پیوستنش به تیم ملی ایران اصلا بی‌تأثیر نبود). اشکان طی مصاحبه‌ای که ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ به تیتر اول ما تبدیل شد، از علاقه خود برای تماشای دربی تهران گفت و تاکید کرد: به نظرم هر کسی که در ایران فوتبالیست می‌شود، از همان بچگی یا استقلالی است و یا پرسپولیسی. همین اتفاق موجب شده تا این دو تیم طرفداران بسیار زیادی داشته باشند و دربی تهران از حساسیت فوق‌العاده زیادی برخوردار شود. من خودم هم دوست دارم یکبار از نزدیک این مسابقه را تماشا کنم.

بیشتر بخوانید: علی دایی: افتخار می‌کنم از دستفروشی به اینجا رسیدم/ به اسم هواداران پرسپولیس کثافت‌کاری می‌کنند/ نظرسنجی گذاشتند و علیه من توطئه کردند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.