تنگه هرمز با نظارت ایران به عنوان بخشی از آتش‌بس لبنان بازگشایی شد

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 10:37
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، اعلام کرد که بازگشایی تنگه هرمز به عنوان یکی از بندهای توافق آتش‌بس در لبنان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی رستمی با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی خواستار شفافیت مسئولان با مردم و جلوگیری از تحریف واقعیت‌ها شد.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: بازگشایی تنگه_هرمز به شکل محدود، با نظارت ایران و فعلا برای ۵ روز و بعد از اطمینان از آتش‌بس در لبنان، به عنوان یکی از بندهای آتش_بس انجام شده است. مسئولان عزیز! واقعیت ها را به مردم بگویید، اجازه ندهید باند اپستین شکست در میدان‌ را در جنگ روایت تلافی کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.